අද මට හරි සතුටු දවසක්

කට්ටිය දැන් බලනවා ඈති මෙයාට සතුටු මොකද කියලා. වෙන මොකක්වත් නිසා නෙමේ මට ඉතින් මේ බ්ලොග් ලියන එක එපා වෙලා තමා තිබුනෙ. ඈ යි වදේ කිසි සින්ඩියකට මාව ගන්නෙ නැති නිසා. ඔන්න ඉතින් මගෙ අපල කාලෙ ඉවර වෙලාද කොහෙද මාව සිංහල බ්ලොග් කරුවන්ගේ එකටයි ලාංකීය සිතුවිලි කියන සිංඩිකේටර වලට බදවගෙන කියලා අද තමා ලියුම ආවෙ (මේ ලියුම කිවුවෙ Email එකට නොවැ). දැන් ඉතින් හරි හරි ගාල ලියන්න ගන්න ඕනෙ. මොකද බලන්නයි කියවන්නයි කස්ටිය ඉන්නවනෙ.

මට තව සතුටු ආරංචියක් තියෙනවා ඒ මොකක්ද කියනවා නම් මෙච්චර කාලයක් onscreen keyboard එකෙන් සිංහල  ටයිප් කර කර හිටපු මම දැන් ඉතින් වෙනසකට කියලා ඈත්ත එකෙන්ම ටයිප් කරනවා. අද ඉදන් මගෙ කබල් කීබෝඩ් එකේ කොල ටිකක් අලව ගත්තා සිංහලෙන්. හැමදාම මෙහෙම ඉදලා හරි යන්නෙ නැති නිසා තමා මම මෙහෙම කලේ. අනික මට දැන් ඉංගිරීසි අකුරු ගැටළුවක් නැති නිසා සිංහල ටයිපින් පුරුදු වෙනවා. මේ දවස් වල ටිකක් අසනීපෙන් තමා ඉන්නෙ. අර දෙයියන්ගෙ කියන ලෙඩක් හැදිලා ගෙට වෙලාම තමා ඉන්නෙ. ඒක නිසා හොදට ලියන්න ඕනෙ. ඔක්කොටෝම වඩා මේ ලිපිය සිංඩියෙ යනකොට ​මට දැනෙන සතුට කියන්න තරම් බැරි සතුටක් වේවි. දැන් ගොඩක් රෑ වෙලා නිසා මම නිදා ගන්න යනවා​ ආයෙ අනිවා හෙට හොද ගැජමැටික් එකක් අරගෙන එන්නම්. කස්ටියටම බායි වේවා.

සම්බන්ධව Subash Priyankara
සිංහල යුනිකේත භාවිතයට ගෙන blog එකක් ලියන අයෙකි.

7 Responses to අද මට හරි සතුටු දවසක්

  1. නීරෝගී සුවය ලැබේවා කියල ප්‍රාර්ථනා කරන ගමන්. තවත් සිංහල බ්ලොග් ලියන්න‍කුගේ ආගමනයට මගෙන් සුභපැතුම්. බ්ලොක් එකත් ලස්සනයි.

  2. Nethmi says:

    දිගින් දිගටම බ්ලොග් ලියන්නට මගෙනුත් සුභ පැතුම්.

  3. පින්ග්කිරීම: සින්ඩි වල වටිනාකම « ~~~සුභාෂ්ගේ අටුව ~~~

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

